Pärnus tegutseva Supersugrami (kodanikunimega Margus Maasik) lugu „First“ on nii nime tähenduse kui ka olmuse poolest tema debüüt avalikkuse eest. Äikeseraadio leidis Supersugrami loo oma kolleegi Matt Samuel Berliozi välja antud Pärnumaa elektroonilise muusika kogumikult. Head kraami oli seal kuhjaga, aga aga Supersugrami „First“ vajutas nunnumeetrid põhja ja nii tahame ka meie head uut debüüti toetada. Margus selgitas meile, miks ta midagi teeb.
Koosseis:
Supersugram (Margus Maasik) – sämpeldan, klimberdan ja
ehitan biite.
Mis on su loo mõte?
„First“ sai tehtud eesmärgiga luua üks positiivset tuju
tekitav house-muusika pala. Lugu
tegema kannustas mind tegelikult Märt Niidassoo, kes palus mul midagi toredat
Küttekontori esimesele albumile valmis vorpida, nõnda ta sündiski.
Mis stiili esindajaks sa ennast pead?
Sellele küsimusele on suhteliselt raske vastata, kuna
viimasel ajal olen paljude muusikastiilidega eksperimenteerima hakanud. Varem
tegin põhiliselt hiphopi instrumentaale, viimasel ajal jääb sellest väheks,
sahtlipõhja kukub ka mõni trap`ilik, house `ilik ja "kes-teab-mis-veel
-lik" lugu.
Kuidas sai su muusikaline karjäär alguse?
Mussitegemist hakkasin katsetama umbes-täpselt kümme aastat
tagasi. Sai arvutisse muretsetud programm Fruity Loops – põhjust ei mäleta,
miks selline idee mul pähe üldse tuli, aga igatahes sündisid esimesed väga
kohutavalt kõlavad biidid ja sealt see tasapisi arenenud on. Vahepeal on kindlasti ka olnud lühemaid ja
pikemaid aegu, kui pole viitsind klimberdada, aga lõpuks olen ikka tagasi
jõudnud selle juurde, et muusikat on mõnus ehitada.
Suurim eesmärk, milleni plaanid jõuda veel sellel aastal?
Eksperimenteerida veel erinevate stiilidega. Tahaks veel
midagi house`ilikku valmis saada.
Lisaks ilmselt valmib sellel aastal ka mõni pala koostöös Skipsiga, kes on
avandanud huvi paarile minu produtseeritud biidile peale räppida.
Kuidas sünnib sinu muusika?
Istun arvuti taha ja hakkan klõpsutama. Mõnikord alustan
midiklaviatuuril klimberdamisest ja huvitavate synth`ide otsimisest, teinekord ehitan kõigepealt trumme... kolmandal
juhul leian mõne laheda sämpli ja see inspireerib biiti looma.
Kes on hea muusik ja mis on hea muusika?
Raske öelda. Võib olla muusik on hea, kui ta teeb südamega
oma asja, ja muusika on hea,kui ta jõuab kuulaja südamesse. Üldiselt maitse üle
ei vaielda ja "hea" on suhteline, aga mina pean heaks muusikaks
sellist muusikat, mis paneb mingit moodi kuulates kaasa elama või pea rütmi
järgi nõksuma.
Üks väga hea lugu, mida julgeksite soovitada kõigile.
Dauwd „What's there“. Viimasel ajal üheks suureks lemmikuks
jäänud ja julgen seda soovitada ka, sest Bonobol käies, sain kinnitust, et
Sander Möldrile meeldib ka – järelikult peab ju hea lugu olema. Ta mängis
Bonobot soojendades seda oma setis viimaseks looks. Minu nägu läks igatahes
kohe naerule.
Mõned mõtted/meenutused Pärnu muusikaskeenest?
Päris tore üllatus, mis meenub, on Prime Animalsi live. Ei teadnud bändist midagi, polnud
ühtegi lugu kuulnud. Pärast konterti olin väga positiivselt üllatunud. Noored
kutid teevad tasemel saundi!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar